About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Saturday, June 29, 2013

Batman Baby

Who is your super hero??

Superman, Batman, Hang Tuah, Cicakman, Ultraman, Kluangman .....

Hurmm.. Father's day dah lepas dan masih segar di ingatan. Masa tu tengah sembang-sembang tetiba timbul topik pasal father's day.

Tanpa berlengah masa N wish papa happy father's day secara bersahaja. Takder salam ataupun ciuman sebab N ni very shy.. cuma bersalam cium tangan nak balik jer.. huhu

Maybe next time nak bagi present or belanja jalan-jalan cari makan :D

So back to the question, who is your super hero??

Of course la my lovely and caring father for ever and ever.. No one cant replace you

My cute little hero.. Always be with me and cheer me all the time..

Baby Batman

Asy: mama dont worry, i will be with you forever and ever.. Jus call my name and i will be right there...... Okay, im going to flyyy

Si comel

Asy: and i will try to make you happy.. dan jadi anak solehah.. ehh soleh

No comments:

Post a Comment

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D