About Me

My photo
Hey.. Jus cal me N kay.. do enjoy reading my blog :D

Followers

Monday, April 28, 2014

Kalau aku kaya - First class Singaporeair

Kalau aku kaya aku nak melancong naik kapal terbang kelas pertama @ first class. Kenapa?

Sebab aku nak dilayan bak permaisuri dan orang penting @ VIP.. hehe

First class flight

Sebab aku nak rasa lagi selesa. Aku boleh buat apa yang aku nak tanpa menghiraukan orang lain. Dah tentu la sebab kalau first class mesti aku ada ruang sendiri.

First class flight

Sebab aku nak rasa yang diri ni dihargai. Dah kalau husband yang bayarkan mesti la rasa dihargai kan kan.. first class lagi you.. Terharu you kalau aku kaya husband bawa aku jalan-jalan naik first class flight.

First class airline by singapore air

Sebab nak lebih privacy. Takmo kongsi-kongsi ruang dengan orang lain. Boleh tidur dekat ruang yang disediakan. Kalau perjalanan jauh memang sangat selesa, sedangkan orang lain akan meliuk lentuk sakit pinggang duduk kat kerusi kelas ekonomi.

First class airline by singapore air

Sebab nak makan best-best macam kat atas.. Udang ni nampak sedap.. Nyum nyumm.. First class flight always threat with a fine cuisine same as in first class hotel F&B service.. I like

First class airline by singapore air

Sebab aku boleh guna semua benda yang takder kat kelas ekonomi. Pastu boleh selfie puas-puas, bangga dan syok sorang-sorang.

Tapi tu semua kalau aku kaya la... Kalau tak kaya macam sekarang ni aku boleh tengok dalam website keseronokan penerbangan kelas pertama oleh singaporeair ni.

3 comments:

  1. lol...ye ye...say pun tgh berangan 'kalau aku kaya' macam awak jugak...seronok nyeeeee...tu pun kalau kita kaya! ni dah tak kaya..nga nga je la..lol

    ReplyDelete
  2. walla wei..sapa yg tk nk dpt service mcm ni khen !

    ReplyDelete
  3. cindy.. berangan pun ok. mungkin satu hari nanti bley jadi kenyataan

    KA.. semua orang nakkkk.....

    ReplyDelete

Jangan malu-malu tinggalkan sekomen dua.. :D